0

کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی

تاپ زبان: اگر در یکی از بخش های مختلف زبان انگلیسی برای خود مهارتی دارید چرا از آن کسب درآمد نمی کنید؟ یک درآمد بسیار فوق العاده و بدون هیچ محدودیتی در هر ساعتی از شبانه روز. حتما این مقاله از تاپ زبان را مطالعه کنید تا شما را با روشی بسیار جذاب و ساده برای یک درآمد فوق العاده آشنا کنیم.

اگر دانش زبان خوبی دارید حتما تا بحال فکر کسب درآمد از اون رو حداقل یکبار در ذهنتون مرور کردین. شما برای کسب درآمد از تدریس زبان میتونید از راه‌های زیر استفاده کنید.

1. تدريس در آموزشگاه های زبان

تدريس در آموزشگاه های زبان

شاید اولین راهی که بنظرتون برسه تدریس در آموزشگاه های زبان باشد. اما بنظرتون به دردسرش می ارزه؟! شما باید ساعت ها در روز تدریس کنید و سر پا بایستید و با ده ها نفر سر و کله بزنید تا آخر ماه بتونید یک درآمد بسیار معمولی داشته باشید.

2. تدریس خصوصی در منزل

روش دوم کسب درآمد از زبان انگلیسی، تدریس خصوصی در منزل است. برای اینکار باید یک آگهی در محله های مختلف بچسبانید و یا امروزه با پیشرفت فناوری و اینترنت در سایت های آگهی کار خودتون رو تبلیغ کنید تا بلکه کسی به شما زنگ بزنه.

این روش شاید کمی درآمدش از تدریس در آموزشگاه بیشتر باشه اما واقعا پردردسر و پر مخاطره است مخصوصا برای مدرسین خانم.

3. تدریس در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

امروزه با افزایش نفوذ شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام و تلگرام در بین ایرانیها خیلی از مدرسین تصمیم گرفتند یک کانال یا پیج برای خودشان درست کنند و آموزش هایشان را در آنجا منتشر کنند. روش کسب درآمد از این راه گرفتن تبلیغات است. یعنی اینکه باید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید تا برندها و پیج های مختلف ترغیب شوند و به شما تبلیغات بدهند و از این راه کسب درآمد کنید.

برترین منابع زبان عمومی دکتری وزارت بهداشت
پیشنهاد مطلب

قطعا داشتن یک پیج یا کانال با تعداد دنبال کننده زیاد کار بسیار طاقت فرسایی است و شما باید ماه ها برای رسیدن به این هدف تلاش کنید.

4. تدریس آنلاین

تدریس آنلاین زبان انگلیسی

با شیوع کرونا آموزش آنلاین اساسا جای خود را در بین تمام مردم دنیا باز کرد. با تعطیلی آموزشگاه ها، تدریس آنلاین زبان هم روشی جدید برای آموزش بود که خیلی از اساتید و زبان آموزان بسمت آن رفتند. اما این روش هم درآمد مناسبی برای شما بهمراه ندارد و هم دردسر آن اگر بیشتر از کلاس های حضوری نباشد کمتر هم نیست. قطع و وصلی های اینترنت، خطاهای نرم افزاری، حضور در یک ساعت معین، محیط مناسب برای آموزش و… همه دلایلی هستند که شاید شما این روش را برای تدریس انتخاب نکنید.

همانطور که تا حالا حتما حدس زدین هیچکدام از روش‌های بالا برای کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی مدنظر ما نیست چونکه هم خیلی دردسر دارند و هم درآمد زیادی را برای شما بدنبال ندارند.

ضبط دوره آموزشی بهترین روش کسب درآمد از تدریس زبان

ضبط دوره آموزشی بهترین روش کسب درآمد از تدریس زبان

  • آیا می دانید از جمعیت کشورمان بیش از 50 میلیون نفر کاربر فعال اینترنت هستند؟
  • آیا می دانید در کشورمان میلیون ها نفر علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد؟
  • تا حالا به این موضوع فکر کردین میتونید فقط یکبار تدریس کنید و آن را بصورت یک دوره آموزشی به ده ها و حتی صدها نفر بفروشید؟

بله درست متوجه شدین شما میتونید یک دوره آموزشی را که فقط یکبار برای تدریس آن زحمت کشیده اید به نامحدود فرد علاقه مند به آن آموزش بفروشید. در هر ساعتی از شبانه روز درآمد داشته باشید حتی زمانیکه در خواب هستید و یا در تعطیلات به سر می برید.

احتمالا اولین مساله که در ذهنتان شکل می گیرد این باشد که من تجهیزات لازم برای ضبط یک دوره آموزشی را ندارم!

اما شاید براتون جالب باشه که بدانید مدرسان مطرحی در دنیا وجود دارند که تمام دوره های خود را با گوشی ضبط و منتشر می کنند و تاکنون توانسته اند میلیون ها دلار درآمد از فروش دوره هایشان کسب کنند. شما برای تدریس می توانید با همان گوشی که در حال گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستید و احتمالا برای خرید آن چند میلیون هزینه کرده اید دوره های خود را ضبط و منتشر کنید.

اصلا به تجهیزات حرفه ای برای ایجاد یک دوره آموزشی نیاز ندارید. مهمترین و اولین نکته ای که برای تمام کسانیکه دوره های آموزشی را تهیه می کنند کیفیت محتوای آن آموزش است. یعنی مطالبی که در آن دوره تدریس می شود چقدر می تواند به افزایش معلوماتشان کمک کند و در مرتبه بعدی کیفیت تصویر یا صدای آموزش است.

معرفی بخش عضویت ویژه تاپ زبان
پیشنهاد مطلب

شما حتی می توانید آموزش های خود را با ضبط صفحه مانیتور لپتاپ یا کامپیوتر کار کنید و تصویری از خودتان نگیرید. برای اینکار فقط کافیست نرم افزار کمتازیا را نصب کنید و دوره خود را شروع کنید. کار با این نرم افزار بسیار بسیار ساده است.

اگر دوست ندارید دوره تصویری درست کنید می توانید آموزش های خود را بصورت پادکست یا فایل صوتی منتشر کنید. خلاصه جای هیچ بهانه ای وجود ندارد و همین امروز می توانید کار خود را شروع کنید و فردا یعنی هرگز!

مزیت های کسب درآمد از فروش دوره های آموزش زبان

این روش مزیت های زیادی داره ولی چند موردش رو در زیر براتون آوردیم که بیشتر شگفت زده بشین:

  • عدم محدودیت زمانی برای کار کردن
  • عدم نیاز به حضور در زمان و مکان خاص
  • نداشتن هزینه های رفت و آمد
  • فروش به بیشمار فرد علاقه مند به آموزش شما
  • نداشتن محدودیت دوره های حضوری
  • نداشتن مشکلات کلاس های آنلاین

میزان درآمد از فروش دوره آموزش زبان چقدر است

میزان درآمد از فروش دوره آموزش زبان چقدر است

در این روش شما محدودیتی برای کسب درآمد ندارید و قطعا هرچقدر دوره شما شامل مطالب ارزشمندتری باشد میزان فروش و درآمدتان هم افزایش می یابد. اما اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی بکنیم تا کمی بیشتر به مزیت های این روش ایمان بیاورید به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما یک دوره آموزش زبان که 1 ساعت است را ضبط می کنید و قیمت آن را فقط 10 هزار تومان قرار می دهید. اکنون این دوره را فقط به 100 نفر می فروشید.

خوب با یک حساب و کتاب ساده متوجه میشین با ضبط یک دوره یک ساعته که شاید فقط چند ساعت و یا نهایتا یک روز برای آن زحمت کشیده اید و آن را با حداقل قیمت به فقط 100 نفر فروخته اید می توانید یک میلیون تومان کسب درآمد کنید.

اکنون فرض کنید شما 10 دوره یک ساعته با حداقل قیمت 10 هزار تومان دارید و آن را به هزار نفر می فروشید؟

الان شاید کاملا به این جمله که گفتیم شما می توانید با ضبط دوره آموزشی درآمد نامحدود داشته باشید ایمان آورده باشید.

چطور دوره آموزشی ضبط کنیم

برای ضبط یک دوره آموزشی شما به یک گوشی هوشمند و یا یک لپتاپ معمولی نیاز دارید. گوشی را در یک جای ثابت قرار دهید و روبروی آن بایستید یا بنشینید و شروع به آموزش کنید. البته در یک مطلب آموزشی جداگانه شما را با جزئیات بیشتر برای اینکار راهنمایی خواهیم کرد.

انگلیسی من خوب نیست! چطور تقویتش کنم؟
پیشنهاد مطلب

اگر نمی خواهید با گوشی کار کنید و تصویر از خودتان نگیرید فقط کافیست نرم افزار کمتازیا را روی لپتاپ یا کامپیوتر نصب کنید و کار را شروع کنید. در بلاگ تاپ زبان حتما آموزش استفاده از این نرم افزار را برای شما آماده خواهیم کرد تا بتوانید کار با آن را یاد بگیرید. البته این توضیح کوتاه را بدهیم کار با کمتازیا اصلا سخت نیست و فقط کافیست دکمه record را بزنید و شروع به تدریس کنید.

دوره های خود را کجا بفروشیم

برای فروش دوره هایی که ضبط و آماده کردین شما چند راه دارید:

1. ایجاد یک سایت شخصی و فروش دوره ها

شما می توانید یک سایت اینترنتی طراحی و راه اندازی کنید و دوره های خود را در آن منتشر کنید. البته که راه اندازی، بالا آوردن و نگهداری یک سایت بسیار کار سخت و پر هزینه ای است.

2. فروش در سایت های آموزشی مانند تاپ زبان

اگر زمان و هزینه کافی برای راه اندازی و نگهداری یک سایت ندارید اصلا نگران نباشید! همه کارهای لازم برای فروش دوره هایتان را می توانید به پلتفرم آموزش آنلاین زبان انگلیسی تاپ زبان بسپارید. شما فقط کافیست دوره خود را ضبط و آماده کنید مابقی کارهای لازم برای فروش دوره را تاپ زبان انجام می‌دهد.

تاپ زبان چگونه دوره های من را می فروشد

سایت تاپ زبان یکی از پلتفرم های تخصصی فروش دوره های آموزش زبان انگلیسی و زبان های دیگر در ایران است که با جایگاهی که در بین زبان آموزان دارد براحتی می تواند دوره های شما را به بیشترین افراد علاقه مند بفروشد. شما دیگر دغدغه راه اندازی، نگهداری، بروزرسانی، تبلیغات و… را نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت فقط روی دوره هایتان تمرکز کنید.

برای ثبت نام در تاپ زبان بعنوان مدرس فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید و فرم عضویت سایت را بعنوان فروشنده تکمیل نمایید و دوره های خود را در سایت بارگزاری کنید.

ثبت نام مدرس تاپ زبان

شرایط و قوانین تدریس در تاپ زبان را می توانید در اینجا مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه
تخفیف 10 درصدی
تخفیف 15 درصدی متاپک
دوره رایگان
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 10000 تومانی (خرید بالای 40 هزار)
تخفیف 40 درصدی (خرید بالای 200 هزار)
تخفیف 60 درصدی
تخفیف ویژه 30 هزاری (خرید بالای 100 هزار)
اینجا بدشانس نداریم!!

ایمیلت رو وارد کن و یکی از جایزه ها رو ببر

با هر ایمیل فقط یکبار میتونی شانست رو امتحان کنی!