کسب اعتبار هدیه رایگان کیف پول (کلیک کنید)
0

سوالات متداول


آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از تاپ زبان، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم اشتراک تهیه کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا همه ویدیوها را می توانم دانلود کنم؟

با خرید هر دوره شما به تمام فایل های آن دسترسی خواهید داشت. برای اینکار کافیست به پنل کاربری خود مراجعه کنید یا ایمیل خود را بررسی نمایید.

توجه: حجم مصرفی اینترنت شما برای تمام اپراتورها بصورت نیم بها می باشد

آیا میزان مصرف اینترنت در تاپ زبان نیم بها است؟

بله. بدلیل ثبت وبسایت TopZaban در سامانه وبسایت های ایرانی حجم اینترنت مصرفی شما بصورت نیم بها محاسبه می شود. یعنی اگر یک ویدیو 100 مگابایت حجم داشته باشد، حجم اینترنتی که از بسته شما کسر می شود 50 مگابایت خواهد بود.

اگر سوال دیگری دارید حتما از پشتیبانی آنلاین ما یا ارسال به ایمیل topzaban.ir@gmail.com سوال نمایید.