0

دانلود اخبار انگلیسی cnn با متن – آموزش انگلیسی از طریق اخبار

دانلود اخبار انگلیسی cnn با متن

تاپ زبان: یقینا یکی از راه های موثر تقویت مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی تماشا ویدیوهای زبان اصلی است. با تماشای فیلم یا اخبار می توانید براحتی این مهارت ها را تقویت کنید. زبان آموزانی که دوست دارند لهجه آمریکن را یاد بگیرند می توانند از اخبار انگلیسی CNN با متن و زیرنویس استفاده کنند.

معرفی شبکه CNN

سی‌ان‌ان (به انگلیسی: CNN، مخفف Cable News Network) نخستین شبکه خبری ۲۴ ساعته در ایالات متحده آمریکا است. این شبکه تلویزیونی متعلق به ترنر برادکستینگ سیستم (از زیرمجموعه‌های گروه تایم وارنر) است که در ۱ ژوئن ۱۹۸۰ آغاز به کار کرد.

این شبکه خبری در تاریخ ۱ ژوئن ۱۹۸۰ با برنامه، شبکه اخبار کابلی در روز یکشنبه کار خود را آغاز کرد. روال این افتتاح به این شکل بود که تد ترنر توسط نخستین مجریان این شبکه در چند جمله به مردم معرفی شد و بعد اولین بخش خبری منتشر شد. (ویکی پدیا)

از کجا اخبار CNN را تماشا کنیم

برای تماشای ویدیوهای شبکه cnn دو راه دارید:

1. مراجعه به سایت یوتیوب

شما می توانید برخی از اخبار این شبکه را در کانال یوتیوب آن تماشا کنید. البته برای دیدن بایستی نرم افزار تغییر آیپی (فیلترشکن) داشته باشید که خوب خودش دردسرهای خاص خود را دارد. از هزینه اشتراک vpn تا مصرف بیشتر اینترنت و نداشتن امکان دانلود و زیرنویس انگلیسی، مشکلاتی است که در هنگام استفاده از یوتیوب با آن روبرو خواهید شد.

2. سایت زبان ویدیو zabanvideo.ir

در سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی زبان ویدیو شما می توانید بصورت کاملا رایگان آخرین اخبار انگلیسی cnn با متن و زیرنویس انگلیسی تماشا کنید. مهمترین ویژگی این سایت داشتن زیرنویس انگلیسی اخبار است که در هر هیچ سایت دیگری نمی توانید پیدا کنید.

مجموعه اخبار انگلیسی با ترجمه فارسی
پیشنهاد مطلب

 

دانلود اخبار انگلیسی cnn با متن

شاید خیلی از ما امکان استفاده از ویدیوها را بصورت آنلاین نداشته باشیم. بنابراین اگر امکان دانلود این اخبار و استفاده بصورت آفلاین را داشته باشید می توانید در هر مکان و زمانی آنها را تماشا کنید و یا فایل صوتی را گوش دهید.

در پلتفرم آموزش زبان TopZaban، ما مجموعه های مختلفی از اخبار انگلیسی cnn با متن و زیرنویس انگلیسی را برای علاقه مندان به این مجموعه آماده کردیم که می توانید آنها را دانلود کنید و همیشه روی گوشی یا لپتاپ خود داشته باشید.

برای دانلود آخرین مجموعه های اخبار جدید cnn برای یادگیری زبان انگلیسی کلیک کنید.

ویژگی های مجموعه های دانلود اخبار انگلیسی cnn با متن

  • کیفیت بالای ویدیوها
  • زیرنویس انگلیسی
  • دانلود فایل ویدیو بصورت جدا
  • دانلود فایل زیرنویس بصورت جدا
  • دانلود فایل صوتی اخبار
  • اینترنت نیم بها برای دانلود

مزیت آموزش انگلیسی از طریق اخبار

زبان انگلیسی واضح و شفاف

اکثر روزنامه‌نویس‌ها و گویندگان خبر از زبان انگلیسی ساده و استاندارد برای ارائه خبر استفاده می‌کنند. دلیل استفاده از این بیان ساده و شیوا انتقال مفاهیمی است که اکثر مردم جامع مخاطب آنها هستند.

اطلاعات به‌روز و در لحظه

یکی دیگر از مزایای آموزش انگلیسی با اخبار، به‌روز بودن موضوع‌ها است. شما می‌توانید از طریق اخبار به اطلاعاتی تازه دسترسی داشته باشید، همانطور که می‌دانید کلمه news هم از ریشه کلمه لاتین nova به معنی «تازه‌ترین چیزها»ست.

بخوانید، ببینید، بشنوید

وقتی که از اخبار برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنید این شانس را دارید تا از هر فرمت محتوایی که برای شما مناسب‌تر است بهره ببرید.

برای تقویت مهارت Listening اخبار رادیویی و تلویزیونی اهمیت بالایی دارند، اخباری که مباحث روز را به‌صورت صدا و تصویر در اختیار شما می‌گذارد. فراموش نکنید گوش دادن و مطالعه اخبار تنها باعث تقویت مهارت شنیداری شما نمی‌شود و یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن تقویت و افزایش دایره لغات شماست. (منبع: سفیرمگ)

پیشنهاد ویژه تاپ زبان: ‌مجموعه 100 ویدیو از اخبار CNN با زیرنویس، فایل صوتی و متن اخبار. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

کلیک کنید

3/5 - (2 امتیاز)
ارسال دیدگاه
تخفیف 10 درصدی
تخفیف 15 درصدی متاپک
دوره رایگان
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 10000 تومانی (خرید بالای 40 هزار)
تخفیف 40 درصدی (خرید بالای 200 هزار)
تخفیف 60 درصدی
تخفیف ویژه 30 هزاری (خرید بالای 100 هزار)
اینجا بدشانس نداریم!!

ایمیلت رو وارد کن و یکی از جایزه ها رو ببر

با هر ایمیل فقط یکبار میتونی شانست رو امتحان کنی!